dag 2

Ja då va dag 2 avklarad och jag är helt sluut!!
känns att man inte kom i säng som man skulle igår..
visste att jag skulle upp tidigt men kunde ändå inte somna.
Idag hoppas jag tröttheten håller i sig så man somnar vid 9 10 tiden.
Idag va det SO på schemat och vi ska göra ett projektarbete. Har typ en vecka på mig!
Yippie! Ska skriva om terrorism, arbetet ska vara 2-4 sidor.
Känns som jag kommer få göra lite hemma faktiskt.
Men egentligen palla? Har fan hela hemmet och bry mig om när jag kommer hem.
Men ska la lyckas med det oxå förhoppningsvis.

Idag hämta Huset mig så jag slapp ta bussen hem. Gick ju grymt mycket fortare dessutom.
I morse räckte tiden precis.. så i morgon bitti hoppas jag på bättre planering från min sida så jag slipper stressa.
Nu är det snart middag och sen blir det duschen så jag slipper det i morgon bitti!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Man har väntat dagar, veckor och när var det sist du bloggade? Ha ha, härligt att du har kommit tillbaka!(håller tummarna på att det blir ett tag nu);) Har du börjat plugga? Nått speciellt eller bara ämnen?

2012-01-11 @ 21:55:59
URL: http://jessica.gekkie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0