Hemma

Äntligen hemma även om det bara är en liten stund.
Barnen är hämtade och ser nu på tv så några minuters lugn och ro går tydligen vägen idag :)
Men bara 45 min kvar av min hemma tid innan det är dags att röra på döfläsket igen.
Ut i kylan för att gå till bvc.. önskar tiden hade kunnat va 4 istället så hade man iaf sluppit gå hem :P
Men den tur har ju självklart inte jag. Går hela dagarna och nu börjar det bli tröttsamt och jag får ont i mina små fötter. Som sagt skrev innan om mitt SO arbete som jag fick noll hjälp med. Fick jag inte efter det heller så han sa att jag skulle tänka vidare på hur jag skulle komma vidare på arbetet tills nästa lektion. mhmm hjälper mig inte så jävla mycket mer än att jag förlorar en massa onödig tid. Skriver skiten som jag vill och sen skiter jag i om han tycker det är fel eller inte.. Har aldrig gjort ett arbete på det sättet som han vill att vi ska göra det.. men man lär sig olika saker överallt. I skåne gör man saker på ett sätt och i halland på ett annat tydligen. Visst nu är det ju många år sen jag gick i skolan och allt har säkert ändrat på sig men det är svårt att sudda ut allt man är inlärd med.


Ja ja nog med gnäll nu :P bäst att sätta lite fart innan man ska gå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0