Lördag

Denna lördagen suger mega mycket..
Sjukt trött då jag somna 18 igår kväll och vaknar lite innan 3 på natten och är asa pigg.
Så nu är man dö trött och kan näst intill somna igen. Men det går inte.
Det är ju bra när man somnar tidigt men klockan 18 är lite väl tidigt!
Va nog ganska trött igår :P

Ikväll blir det lördags godis och film. Förhoppningsvis lyckas jag hålla mig vaken :P

Annars inte så mycket nytt.. Hittat lite grejer jag vill ha på ikea men det får vänta för andra saker får komma före. På måndag ska jag iaf ringa till vetrinären och boka tid för en av katterna.
Och Evelina ska till ögonläkaren på måndag med men annars är förhoppningsvis veckan lugn!

Nu blir det iaf duschen och sen baka blåbärspaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0