Då håller man helg!

Då kommer här ett kort inlägg!

Idag har jag och barnen lägenheten för oss själva! Gubben är på möte med jobbet och sen ska dom ha nån middag efteråt så han kommer nog inte hem än på ett par timmar. Så jag och barnen hade tidigt fredagsmys idag sen sängen för dom. Sen ska jag ha mitt eget fredagsmys med film och godis med cola :) Kanske blir en pan pizza oxå :P

Sen sist jag skrev har det inte hänt ett smack i stortsett.. går i skolan mån-fre och helgerna blir shopping oftast eller hemmafix. Denna helgen sätter förhoppningsvis gubben ihop badrumsskåpen vi köpte förra helgen så vi kan få dom på plats och få bort det gamla som är skräp.

Jag har även färgat håret av ren impuls. skulle hjälpa Nina och blondera hennes hår så sluta det med att jag gjorde det samma :P blev dock väldigt ljust och för ljust för min del ;) Men har vart med om värre missfärgningar än detta så det är bara att genom leda så försvinner det la nån gång!

På söndag blir det söndagsmiddag och Huset kommer och hälsar på! Vi ses inte så mycket längre så det ska blir roligt att träffa han!

Annars är allt som vanligt här hemma. Jag står inför ett stort beslut jag måste fatta asap men jag vill verkligen inte ta det! vet inte om det har med att jag kanske inte är redo eller om jag bara är feg.. jag vet inte men får se hur jag gör..

Nu måste jag leka lite med barnen innan det är läggdags!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0