Bra humör :)

Kände att mina glada humör ville blogga lite idag :P

Idag har man vart i skolan som vanligt och idag va det föreläsning från narkotika nåt shit som jobba hos tullen.
Hyffsat intressant så tiden rulla på ganska bra :)

Annars händer det inget mer än det vanliga vardagsrutinerna. Barnen va sjuka förra veckan och förra innan dess. Så kom tillbaka till verkligheten i Måndags igen haha

Letar även febrilt efter ett bra smörgåstårte recept. Nån som har ett på hyllan?

Dagis har stängt idag och imon så barnen är hos barnvakt för man förlorar mycket pengar för att vara hemma hela tiden. Så tack för det!!! Sånt uppskattas stort!

Va även på HM i söndags och köpte nya ballerina skor, orangea :P Helt Lovely! <3
Köpte ett par svarta för ett tag sen och dom passa och allt när jag testa dom i butiken men när jag sen gick med dom ute första gång så kom skoskavet :( Så då visste jag att det va kört.. tror jag är för benig över hälarna eller nåt :( Gubben säger att jag bara ska inse att mina fötter inte är gjorda för att bära ballerina skor.. men det tänker jag inte inse :D

Så har nån stl 37 i skor och vill ha ett par ballerina så säg till :)

Neh snart dags för BB så är bäst att fixa sig för sängen

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0