27 Oktober - 2009

Maten är på spisen och jag sitter här i min irriterande värld!
Håller på att göra middag. Det blir ugnsbakad falukorv med potatismos.
Är lite små irriterad idag känner jag.
Inte för att någon har gjort mig något men bara irritation i allmänhet.
Inget går som jag vill :)
Städade så duktig här igår och idag ser det skitigare ut än vad det gjorde innan jag städa igår.
Hur är detta möjligt?
Tvätthögen bara växer och jag bara tvättar dag ut och dag in.
Diskar minst 2 ggr om dagen och ändå när jag går upp på morgonen är det ett diskberg.
Jag dammsugar minst 1 gång om dagen och ändå ser det ut som jag inte dammsugit på vecka.
Det är denna hund! :)
Varför skulle jag gå med på detta?
Ångrar mig en hel del faktiskt!
Jag och massa hårtussar på golvet går inte ihop för 5 öre..
Det värsta är nog när man ser Robins kläder efter han krypit runt på golvet..
usch, neh vad har jag gett mig in på!!!

Bara en irritations dag.. Det går över tills i morgon :)
Kul att ha hund på ett sätt men inte alls på ett annat..
Men livet går vidare :)


Nu blir det snart in i köket och titta till middagen och sen hoppas jag att jag får ro till att äta.
Kanske ska dammsuga innan maten?
Neh det blir lite tvångsmässigt :P
Det får va hårigt tills efter middagen!


Hoppas alla andra har en mindre irriterande dag :P

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hitta din blogg genom Ellis. Ville bara säga att jag förstår dig med allt hundhår. Jag blir galen varje dag :) Hehe!

2009-10-28 @ 17:50:40
URL: http://nilss0n.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0