Vart tog våren vägen ?


Sitter här och letar fibrillt efter solen ;)
Vart tog solen vägen?
Dumma vulkan på island!

Idag hhar jag tänkt baka lite chokladverk.
Funderar på 3 olika bakverk som ska testas :)
Är någon sugen är det bara att komma på en fika!

Barnen vakna illa tidigt idag. Evelina somna inte fören efter 23 och det va nära att jag somna innan henne.
Fast klockan 7 va det full speed.
Förstår inte hur hon orkar??

Idag blir det bara familjemys.
Jag har bestämt och se film ikväll (gubben har ingen talan ;) )
Lördagsgodis för Evelinas del med någon bra disney film.
Nåt gott till middag hoppas jag också slänga ihop.



En liten irritation fick jag i morse också :(
Personen som förtjänade min irritation hade inte direkt med mig och göra men ändå på sätt och vis.
Synd att man inte bara kan ge personen en spark i röven så den kan lär sig lite vett..
Nog om den personen.. inte värd min tid!

Nu duschen!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ge personen en spark i röven nästa gång då. Lovar att det känns mycket bättre då ^_^

2010-04-17 @ 18:06:33
URL: http://jessica.gekkie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0