13 Februari 2010

Hej allesammans!

Sitter och tittar på mtv 16 and pregnant.
Finns inget bättre tror jag :P
Iofs har inte kollat på ett tag heller men detta va faktiskt ganska bra.

Igår kom Huset och Bozni förbi.
Vi kollade på film och snackade skit.
Riktigt trevligt!

Idag blir det melodifestivalen för mig och gubben och mys mat :)
Jag hoppas Robin är på bättringsvägen nu.
Han har haft feber och förkyld i 3 dagar nu men nu på förmiddagen har vart på hyffsat bra humör :)
Hoppas det håller i sig!

Imorgon kommer Evelina hem och vi ska ha familjemys :)
Alla hjärtansdag och allt!
Min och gubbens alla hjärtansdag är framflyttad till den 20 mars :P
Så imon blir det familjemys.

Neh nu ska jag ta mig nåt och äta hade jag tänkt.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0