14 Februari 2010

Hej.

Idag är det alla hjärtansdag utan för oss :)
Som jag sa i gårdagens inlägg så har vi flyttat fram den pga mig :P
Vill inte ha blommor osv i år utan i år blir det New Moon boxen som blir min alla hjärtansdag present.
Den släpps den 20 mars så vi bestämde att flytta hela alltet tills dess :)
Gulligt av min gubbe och gå med på detta!
Jag är enkel att tillfredställa nu förtiden :P
Bara att ge mig twilight stuff så är jag nöjd.

Så idag har vi mys med barnen och ska äta go mat och titta på nån rolig barn film är det tänkt.
Får se vart vi får gjort.
Evelina kommer om nån timma och då återstår det att se vilket humör hon är på :)
Vi hoppas på ett bra humör så vi kan ha mys dag för hela slanten!

Ska försöka övertala min gubben till att köpa hem lite gottis oxå.
Fast det är Söndag så tycker jag att barnen kan få äta lite godis :)

Neh nu ska jag ta och krypa ur pjamasen och fixa lite här hemma.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0