21 Februari 2010

Hejsan!

Ligger här i sängen och lyssnar på dansband :P
Jag vet, jag kan inte vara frisk!
Men är man uppväxt med en mamma som diggar dansband så är man :)
Men det är klassiker... lite Arvingarna m.m

Ja neh denna Söndagen är inte speciellt händelserik.
Igår hände iofs inget heller.
Låg hela kvällen och läste New moon och hade på twilight i bakgrunden.
Va iofs väldigt mysigt och bara ligga i sängen och softa.
Va ju väldigt länge sen sist.
Det ända som fattades var väl lite tända ljus och ett glas vin (om jag nu hade gillat vin :P )
Men det dög som det va ;)
Ett glas cola funkar alltid.

Idag ska det väl bli vardagliga saker och sen slappetid ikväll.
Började läsa Eclipse i morse så kanske blir lite läsning senare.

Jaja neh undra va denna veckan har att ge oss :P
Det återstår väl bara och se.
Kan ju hoppas på nåt bra.

Nu ska jag göra nåt bättre än att sitta här och skriva skit.

Ha d!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0