Middag..

Hejsan.

Idag har jag inte gjort mycket förutom att sitta vid min nya dator :)
Vi börjar förstå varandra bättre nu.
Evelina har gjort gröt idag :P
Hon tyckte vi skulle ha det till middag.
Så hon fick det till mellanmål istället.
Idag blir det köttfärspaj och kladdkaka till efterrätt :)
Tur man har gubben hemma!
Jag kan nämligen inte göra pajdeg :P
Har lite fobi för margarin på händerna..
fjantigt jag vet men det fastnar överallt.
Under naglar och man blir fettig på händerna.
jaja ska se om Huset vill komma över på middag ikväll.
Han sitter på msn på jobbet så han svarar inte så ofta :P
Annars får jag väl ringa och fråga han senare.

Ska även gå och ringa ett samtal nu kom jag på..
hmm viktiga saker..
Vet inte om vi bestämde nåt men får ringa och kolla om Evelina ska åka bort imon eller inte..
Jaja får göra det nu innan jag glömmer det :)

Byebye

Kommentarer
Postat av: huset

hehe måste man svara hela tiden...

hehe :)

nu ska jag snart gå ifrån jobb...

ska byta om och hämta bilen och sen vänta på att gis ska sluta ;)

2010-02-04 @ 16:23:53
Postat av: Jessica

om du gör en smulpaj så kan du andvända en gaffel eller något slag det funkar skitbra :)

2010-02-04 @ 21:28:13
URL: http://jessica.gekkie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0