Sikken tid...

Hemskt vilken tid det tar och uppdatera wow..
Det är väl bara att låta den gå och hoppas på det blir klart snart.
Jag spelar inte wow längre så jag förstår inte varför jag fixar det på denna datorn men vill ha det så jag har möjlighet om jag skulle vilja spela nån gång.
Röjt lite granna på Evelinas rum nu men det är fortfarande en hel del kvar.
Hon åkte nyss till hennes Farmor och Farfar så jag ska la hinna det innan hon kommer hem igen.
Skönt att slippa gå till dagis nästa vecka..
Ska se om min gubbe kan bli klar med att titta på 24 snart så jag kan snacka med han om möbleringen.
Vill gärna ha det gjort nu men vet inte om det finns tid till det.
Han ska repa idag så det blir inget idag.
Sen på Måndag är det ju jobb för han igen så vet inte om vi hinner klart tills Söndag kväll om vi börjar imon..
Tar ju lite längre tid om det bara är han och jag eftersom jag inte orkar bära bokhyllan och såna tunga grejer.
Men ska se va vi kommer fram till!


Måste få överflyttat lite grejer från min gamla dator idag.. Typ bilder osv
Kanske gubben kan hjälpa mig med innan han ska dra.
Jaja det återstår ju att se :P
Hade vart skönt och få det gjort så man kunde ställa undan den gamla bettan :D

Neh nu ska jag kolla på tv..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0