snö, snö och åter snö

Hej..

Nu kan det va nog med snö ett tag tycker jag.
Visst jag älskar snö, vinter, mys och allt vad det heter men efter Januari kan det ju va nog.
Snö för mig förknippas med jul och allt som hör till.
Men nu är allt det förbi så nu kan det la smälta bort :)
All denna surhet mot vintern kommer efter att det knappt går att köra barnvagnen till dagis längre.
Vagnen får lite av sin egen vilja. Den fastnar och det blir slaskigt och blött.
Neh inte någon hit!

Evelina hade haft kul på dagis idag och ville inte riktigt gå hem :)
Skönt att hon trivs så bra på den nya avdelningen!

Nu sitter jag och bloggar medans ungarna äter ett varsitt äpple.
Man får passa på! Inte ofta man har tid till att sitta still i mer än 5 min när båda är hemma.
Och snart så kommer gubben hem!
Inte många timmar kvar.
Skönt att han bara jobbar dagtid nu förtiden :)
Nu har man ju mer familjetid än va man hade när han jobba natt.

Ja neh nu får jag sätta i gång med tvätten och allt därefter :P

bye bye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0