Trevlig tjejkväll!

Tjabba!

Huset åkte hem för några minuter sen och jag ska snart gå och lägga mig.
Vi har haft en trevlig tjejkväll!
Så kul vi 2 kan ha asså helt sjukt :)
Först va vi ute med bilen och lekte. Vi drog till city gross parkeringen i hyllinge och testa göra en "Edward"
men Huset lyckades inte alls.. Bra försök dock!
Gled vi runt där ett tag sen åkte vi bara runt i stan.. fett kul hur mycke tabbar folk gör när det är halt :)
Haha snuten, lite glidande in i andra bilar och Husets egna lilla "det va gult när jag titta sist" :D
haha skit roligt verkligen!

Efter det drog vi och beställde pizza och tog med hem till mig.
Vi titta på 2 filmer (ska skriva o ge betyg imon).
Gubben ville inte va me och titta på film idag eftersom han ska upp och jobba tidigt.
Men Huset och jag hade kul iaf.
Sen efter sista filmen gick vi ute och rökte och jag kom på den bästa idé ever!
haha tror jag kan vika mig åt den nu med :P
Jag vet att när Huset ska gifta sig ska jag lätt va hans best man!
Har super bra idé till hans svensexa :P
Eftersom han inte vill göra det för 100 spänn haha


Nu längtar jag till sängen och till min gubbes varma famn jag ska krypa ner i ;)
Får ju ta vara på dom 4 timmarna jag får i natt.
Jaja neh får la sätta lite fart om jag ska komma i säng :)





Fyllebild på mig o Huset från Juldagen 2009.
Den bjuder jag på :)


Natti Natti ppl!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0