2 December - 2009

Inlägg nummer 2!


Shit, andra inlägget för idag.
Är jag sjuk? (känner mig på pannan)
Neeh inte detta heller..
hmm konstigt :P


Neh har faktiskt lite tid över om jag ska vara ärlig :P
Ungarna vill inte sova.. så nån twilight har det inte blivit och lär nog inte bli heller ikväll.
Känner att nu är det nästan försent.
Den är ju nästan 2 timmar lång.
Och jag ska va själv från morgon till sen kväll i morgon så jag känner att jag behöver så mycket sömn jag bara kan få.

Inte för att man inte fixar det än då men lite bättre humör får man ju ;)
Det ska bli skönt dock att få komma in i rutiner igen efter gubbens lediga 2 veckor.

Skrev härom dagen om att jag tyckte snön skulle komma och att det va ingen vinter ute osv.
Men i morse fick jag lite vinter känsla iaf.
Minusgrader och rimmfrost :)
Kallt men har inte klagat än men jag antar att det kommer i morgonbitti när Evelina ska till dagis.
Jaja men nu fattas bara snön sen är riktiga vintern här.
Hoppas den kommer snart så man kan pälsa på sig och ta ut ungarna och leka :)
Ska bli skit kul och se Robin leka i sin första snö och Evelina springa runt och gnälla över snö på skorna :P

Neh nu blir det att borsta tänderna och titta på Criminal Minds..

Natti!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Man tackar... Vad du har varit aktiv med bloggandet, ger din en guld stjärna för det! :) hoppas allt är bra med er.. Kram

2009-12-02 @ 23:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0