8 December - 2009

Middag?



Måste börja på middagen och jag har inte en aning om vad jag ska laga.
Någon snäll liten läsare som vill ge mig ett råd?
Har det mesta hemma kanske inte några direkta delikatesser men vardags skit :P
Jag funderar på... neh ingenting :D

Det är helt tomt i huvudet idag!

Har hunnit en del sen jag gick upp imorse.
Dammsuga,tvätta och vart på ikea en snabbis ;)
Min son har fortfarande inte den bästa magen synd nog :/
Så bajsolycka imorse också :(
Så jag åkte en snabbis till ikea för att införskaffa mig nya frottélakan.
Det va verkligen ett måste!
Trött på hela sängen tvättande nu :)

Så hämtade nyss Evelina på dagis och fick beskedet om att hon ska över på den andra avdelningen efter jul.
Lite chockad? Ja..
Evelina går bara på Torsdag sen kommer hon inte mer fören efter jullovet så det vill man ju gärna veta.
Jag vill ju veta vart jag ska lämna henne osv.
Ska snacka med Evelina dagisfröken imorgon.
Sen ska det tydligen börja en ny fröken efter jullovet :/
Undra va det är för människa.

Det får man väl ta då..


Vi har fortfarande inte hittat någon som vill ha våran lägenhet.
Känns fett surt!
Ingen som känner sig sugen?
3:a på 81 kvm 2:a våningen :P

Jaja neh nu får jag väl ta och tända upp lite här hemma..
Sjukt mörkt det blir snabbt!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0