Första lekstunden...

Robins första snö va han ute i idag :)
Först rädd och skeptisk men sen så.

Här kommer lite bilder




Jag ser till att vantarna sitter där dom ska





Robin kryper runt





Han sitter och tittar på all snö




gubbens beskrivning
"Emo bild"




Fint kärleks meddelande ;)?



Detta va vad har hittat på sen gubben kom hem från jobbet :)
Chocken jag fick innan när jag kollade bloggen och ser 9 nya kommentarer.
Då kan jag lova att jag trodde nåt va fel :P
Men det va lite motivation till att blogga mer igen.
Tappat lusten lite senaste dagarna.
Men är mycket just nu men det går över det också.

Tack för att fina kommentarena!
Ska gå in och kolla era bloggar osv imorgon.

Nu ska jag hoppa i sängen och titta på Criminal Minds,
är på säsong 3 nu woohoo :)

Natti Natti Alla!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vilka mysiga bilder !

Jaa, allt är bra här . Ska väl ut i kylan och frysa lite, första gången sonen får krypa/gå runt i snön också (:

2009-12-17 @ 13:40:29
URL: http://tweju.blogg.se/
Postat av: Emelie

härligt, jo allt rullar på bra.

ja, visst är det :) skönt att klippa bort allt det slitna.

2009-12-17 @ 14:14:37
URL: http://emelieelinsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0