18 November - 2009

Igår blev jag hela 23 år gammal :)
Sikken gammal tant man är.
Åren bara springer i väg med storm steg.
Ibland kan jag fråga mig själv vart alla dagarna tar vägen.
Men aldrig får jag ett vettigt svar :P

Inget stort som hände igår.
Gubbens pappa kom förbi en sväng och senare på eftermiddagen kom Huset.
Den klockrenaste presenten fick jag ju av Huset :)




Den är bara så klockren !

Fick även en dvd film av Huset.
Av gubbens föräldrar fick jag lite kläder och smink prylar :)
Jag som sminkar mig 5 ggr om året eller nåt haha.. men alltid bra och ha!
Av min underbara bubbe fick jag ett hals band med ett hjärta!
Super sött och fint!
Och en hemlis present som jag inte delar med mig om här ;)

Och på Fredag ska jag och bubben ut och äta god mat.
Ska bli trevligt.
Men innan middagen ska jag åka och titta på när hans band har en spelning.
Om vi nu förhoppningsvis får barnvakt annars blir det ingen middag heller.
Vi håller tummarna!

Nu ska jag slänga mig i sängen och kolla på lite Criminal Minds och somna :)

Vill även tacka alla som gratulera mig igår. Tack!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0