24 Oktober - 2009 Underbar morgon..

Ja dagen börjar underbart.
Robin sover som en stock fortfarande..
Gubben
kom hem vid halv 7 och tog ut pixx på promenad och även gjorde en god gärning.
Hittade en grannes motorcykel som tydligen blivit snodd.. så nu är den tillbaka till sin rätta ägare.
Sen hade han tagit Robin när han vakna och bytat blöja och gett han välling och sen somna han om.
Så nu behöver jag inte köra igång direkt på morgonen utan kan sitta här i lugn och ro med mitt te.
Dock inte lika underbart väder idag.. massa regn..
Riktigt mys väder egentligen.. Får väl se om det kan bli något mys ikväll :)

Känner mig nästan lite rastlös :P inte van vid tystnaden och stillheten..
Länge sen man hade ensamtid på morgonen måste varit när Evelina va liten sist..
Men jag klagar inte :)

Igår kväll blev det lite idol för mig och sen somna jag nån gång där efter..
Sov faktiskt bra i natt.. inga dåliga drömmar.. Inget upp mitt i natten för nappar.
Helt ovanligt !


Märkte att jag har väldigt få läsare sen jag bytte.. känns lite synd :(
Men förhoppningsvis ska alla hitta hit..

Nu känner jag för att ta mig en varm underbar dusch och bara va!
Uppdaterar med all säkerhet senare ikväll!

Ha en bra morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0