2 Februari 2010

Tjena :)

Sikken bra dag det är idag :)
Är uppe i ett happyrus just nu.
Har läst klart Breaking dawn på engelska precis och den är såå bra och kärleksfull!
Robin sover som en liten stock och Evelina är på dagis.
Skönt när man har lite dötid :P
Måste dock komma på nåt vi ska äta till middag men har ingen aning.
Kommer väl på nåt.
Städas och tvättas ska det oxå under dagen (precis som alla andra dagar) :P

Ikväll ska jag försöka komma i säng i tid.
Måste få sova klart :)
Palla va trött hela dagarna.. neh
Sitter och väntar på att Kattis ska ringa upp igen.
Men hon är så seeeeg :P

Är sugen på att baka idag oxå.. typ kladdkaka eller nåt sånt gottigt!
Fett godis sugen men allt mitt godis är hos Huset :)

Neh jag får la göra nåt..
blir bara tröttare av att sitta framför datorn.

bye bye

Kommentarer
Postat av: huset

haha.. jag vet att ditt godis är hos mig :)

knappt inget kvar nu :P

2010-02-02 @ 11:08:04
URL: http://siraston.blogg.se/
Postat av: Sandra's Blogg

Din lilla ..... :P Buhuuu mitt goooodis ;)

2010-02-02 @ 11:38:01
URL: http://angelcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0