17 Januari 2010

Så nu ska jag vara tillbaka till det normala igen :P
Läste klart sista boken ur Twilight serien igår.
Dock lite ensamt nu utan att ha nåt så bra att läsa.
Funderar fortfarande att köpa den på engelska.
Va nere istan tidigare i dag och tänkt då kanske svänga inom en bokhandel men ingen hade öppet på
söndagar så den får väl helt enkelt vänta i någon dag till.
Huset och jag skulle haft läs maraton men har inte blivit så pga av att gubben inte är hemma.
Men kanske kunde ha haft det senare ikväll dock men nu har jag ju inte fått tag i boken heller :(

Men så är livet!
Nu ligger mina barn och vilar en stund och jag är mest bara rastlös.
Får väl bli lite sappande framför tv:n

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0