30 Januari 2010

God middag!

Igår va jag och Nina barnlediga så vi drog till stan och gick i affärer :)
Hon hitta lite kläder till sina ungar och jag köpte Breaking Dawn på engelska!
Sen drog vi ut till Familia och handla lite på city gross.
Vi va la hemma vid 18 tiden.
Kul och bara ha tjejtid.
Så vi bestämde att när det blivit lite varmare ska vi ta en hel dag på stan.

Sen igår kväll efter jag hade kommit hem så drog gubben och repa med grabbarna.
Så jag la ungarna strax efter sju och sen satte man på musiken i lurarna och läste midnight sun!
Lika bra som första gången jag läste den :)

Ikväll är det planer på att dra till Huset och läsa.
Han är väl halv vägs in i breaking dawn så jag ska börja på min ikväll.

Nu tänkte jag byta ämne.
Människor har visst en tendens att skaffa sig förutfattade meningar om mitt liv ....
Nån brud här i Helsingborg bryr sig tydligen väldigt mycket om mitt liv :)
Visst kanske är smickrande att hon har ett så tråkigt liv själv att hon måste bry sig så mycket om mitt.
Men att skaffa sig förutfattade meningar är lite väl att ta i..
Finns inget för min gubbe att undra över!
Han vet vart han har mig och jag han.
Du vet att alla är inte som dig och ligger med sina vänner eller är otrogna mot sina partners!
Huset är min vän och en av dom bästa oxå!
Han är även en av min gubbes bästa vänner.
Jag har rätt att umgås med mina vänner oavsett vilket kön dom har.
Haha visst även om Huset är mer som en tjejkompis än en killkompis :)
Ta reda på FAKTA om mig och mitt liv innan du yttrar dig igen!
Du är även välkommen att komma och va med på bokmaraton om du är intresserad av twilight!
Eller neh just det du vill inte avslöja vem du är.. du är för feg för det tydligen!
Patetiskt att man inte kan stå för saker men man ska yttra dom ändå :P
Illa illa för fjortisen där ute!


Ursäkta för mitt språk (övriga läsare).
Men denna patetiska snokare gjorde min dag lite roligare även gubben skratta åt denna människa.
Synd bara att "det" är så feg och gömmer sig bakom "anonym" :P

Neh nu ska jag fortsätta med min dag igen.
Huset kommer la snart och hämtar mig så det är dags att umgås med familjen en stund och hoppa ur pjamasen!

Ha en fortsatt trevlig Lördag!

Seeya..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trodde inte du skulle ta det så hårt. Varför uttala sig om du nu tycker jag är patetisk. Jag är en värdelös liten flicka osm inte har något bättre för mig. Klart så måste jag läsa din blogg för du varkar ha ett sånt spännande liv. En äkta hemmafru!

2010-01-31 @ 08:43:15
Postat av: Sandra's Blogg

Jag tog det inte speciellt hårt. Jag bara yttra min åsikt om dig och ditt beteende. Jag kan inte ta föregivet att du ska ha hjärnceller att förstå mitt liv på den nivån eftersom du inte känner mig men jag anser att du är patetisk för att du inte vågar stå för vem du är! Tror inte att du är värdelös men du kan ju inte ha mycket till liv för att få förutfattade meningar om mitt liv. Jo säkert att du tycker... Tror mer det lutar åt att du är svartsjuk eller snarare hyser känslor för nån av "gubben" eller Huset.. Tycker du är lite väl för engagerad för att bara va nån random person. Ja, jag är en hemmafru om du nu vill kalla mig det... Stå för dina löjliga åsikter och stå för vem som yttra dom istället för att bete dig som en fjortis...

2010-01-31 @ 13:49:54
URL: http://angelcake.blogg.se/
Postat av: Johan

Jag tror helt klart att Miss Anonym vill ha ett eget litet "bokmaraton" med Huset!

2010-01-31 @ 18:41:45
URL: http://theduel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0