Jädrans batteri

Inte laddat klart än...
Hur länge ska det ta?
Inte har vi kommit ut än heller..
Robin va super trött och somna så vi väntar på att han ska vakna :P

Nu så här på sommaren så vill man bara ha en bottenvåning.
Barnen kan bada i pool och man kan ligga och sola.
När man har balkong kan man ingenting.
Jo sitta och sola framsidan av kroppen.
Men nu har jag gjort den i stortsätt varje dag det varit fint väder och jag har fått en riktigt ojämn bränna vilket inte är speciellt snyggt :(

Ge mig en bästis med bottenvåning tack :)
Och personen i fråga ska gärna tycka om att sola så klart :P
Hade vart nice!! ;)

Svar till Jessica: Jag trodde aldrig heller det skulle få plats så jag hade tänkt ha jordgubbsplantor i krukor på bordena men det gick tomefan ner :P Det är några jordgubbar på väg så dom verkar trivas där :)
Dock vet jag inte om vinbärsbusken trivs men det märks la :P
Hoppas allt är bra med er!


Nu ska jag fortsätta sitta på balkongen och störa mig på min ojämna bränna :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0