Hur trött får man lov att vara?

Dagisdag idag och igår somna jag vid midnatt typ.
Ställde klockan på 7.00 som vanligt men imorse vakna jag ikke av klockan utan av att Evelina kom in i sovrummet :/
Jaha tänkte jag då måste klockan vara för tidigt.
Öppnar mobilen och inser att klockan är 7.40 !!??
Jaha??
Hur gick detta till?
På något sätt har jag inte vaknat men ändå stängt av alarmet..
Har inte hänt mig förut!
Men det va ingen idé och tänka mer på det.
Upp och börja fixa för att hinna i tid.
Det gick!

Sen har man plockat lite och snackat med Kattis.
Såg Efter tio på 4:an eftersom Cimon skulle va där och snacka.
Efter hans del va klar så la jag Robin för han förmiddagslur.
Han slockna som ett ljus!
Aaa sen kunde man ju inte göra så mycket.
Så det blev att jag ringde Kattis och snacka ännu mer skit.
Fixa lite med tvätten, körde diskmaskinen osv

Nu är det snart dags att gå och hämta Evelina på dagis sen hem och börja städa.
Kan man nånsin göra nåt annat!
Efter det blir det att börja laga middag och sen städa köket igen :P

Aaa rolig dag jag har.. Not

Tänkte att jag skulle kanske baka muffins idag :)
Får se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0