Längtar!!

Gud vad jag längtar till sommaren nu!!
Vill bara ha fint väder och varmt och slippa alla dessa hemska vinterkläder till ungarna!
Vill grilla och bada!
Sola vill jag också :P
Vit som ett lik dessa tider på året.
Iofs är jag inte speciellt brun på sommaren men det är bättre än detta vita lakanet :)

Vill åka upp till mamma och grilla,bada i poolen och mysa!
Saknar faktiskt mamma!
Allt intressant vi kan prata om och låta barnen bli ompysslade av deras snälla mormor.
Mamma är nog den bästa mormorn man kan ha förutom min :P

Jag saknar min mormor och morfar.. ja alla!
Hela min mosters familj!

Funderar starkt på att höra med mamma sen om hon inte är lite lång ledig snart så jag och ungarna iaf kan åka upp.
Hade vart kul och få va med mamma!
Hon har iaf semester vecka 23 sa hon innan så då SKA jag upp!
Mamma skulle väl ta ungarna till någon djurpark så sa jag att jag kunde följa med men tror faktiskt jag hellre stannar hemma hos mamma isf :)
Jaja vi får se!
Nu tror jag att drömmandet får ta slut ett tag..
Blir nästan deppig när jag inser hur långt det är till sommaren och allt det dära :(

aaa neh nu får vi leva i nutid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0