21 Maj

Ligger här och nyser med jämna mellanrum.
Tvättmaskinen är i gång och är förhoppningsvis snart klar så man kan hänga skiten :P

Vädret verkar inte bli lika toppen som igår men det ska nog gå ändå.

Igår va vi och fynda ett nytt badrumskåp som Huset va snäll och hjälpte min gubbe och hämta och få på plats.
Riktigt nöjd blev jag också!
Fick mycket mer plats och det får nu vara i fred :)
Efter det stack vi och handla för grillning.
Blev på stranden i Hittarp.
Riktigt mys blev det!
Fick inte så mycket ro att äta men det får jag ta idag istället :P
Den som spar han har ;)

Har lite tankar om att åka ut till Bjuv och hälsa på gubbens föräldrar idag men vet inte om gubben känner likadant :P
Vi får se vad som händer.

Jag vet att pengarna man fick igår redan är borta.. nästan iaf.
Betala *pip* räkningar för 1700 vilket inte va ett nöje att betala..

Neh nu tvätten sen baka kanske ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0