Baka ofta? Jag?

Min kusse Natta kommentera innan och fråga om jag bakar ofta :P
Jag? neeeeh ;)
Vad får folk att tro detta :P

Jag bakar ju bara när jag känner för det!
Visst jag kanske bakar ofta men det är ju såååå gott :)

idag har vi vart i väg och käkat glass ute på Laröd.
Gott va det!
3 kulor i en bägare, choklad, brownie och wienernougat :)

Nu är vi hemma igen.
Mysko väder är det också.
Nere istan är det dimma så man inte ser ett skit och här uppe på dalhem är det fiiiint väder.
Satt på balkongen en stund och bara satt.
Det som fattas är bra sällskap, lite dricka och en god sallad eller något annat smarigt så är det perf.

Neh undrar va kvällen har att erbjuda mig?
Gubben funderar på att inte vara hemma och jag vill inte va ensam :/
Aldrig kul att vara själv.

Så vad ska jag göra?
Nu blir det lite slappe tid sen sängen för barnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0