Oj, det va år och dar sedan :P

Nu sitter jag här på min helt öde blogg som försvunnit med tiden.
Men nu är jag tillbaks tror jag :P
Kände för att skriva lite så då gör jag det :)
Senaste tiden har det inte hänt så mycket.
Vi har levt på som vanligt och vart här och där.
Vi har vart uppe hos mamma och myst. Vart på gekås ofc :P
Robin har haft en dust med vattenkoppor men än så länge inte Evelina.
Vi har röjt lite hemma. Börjat köpa nya möbler till lägenheten för lite förändring.
Men livet leker sakta framåt och det ända som fattas är den perfekta lägenheten vi ännu inte hittat.
Men allt faller säkert på plats för eller senare men just nu njuter jag av vår nya(dyra) router som har gjort mitt liv mycket roligare :) Nu kan jag njuta av vädret och datorn samtidigt. Kan lyssna på spotify på balkongen och bara va :) Ikväll blir det film iaf.. ligger efter 9 filmer eller nåt på lovefilm så måste få tillbaka dessa två jag har hemma illa kvickt :P

Neh usch vad jag babblar..
neh nu ska jag installer lite program på min dator som jag måste ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0