ögonen går i kors...

Sjukt trött man är, helt sinnes!
Iofs är det kanske inte så konstigt när man vart borta hela dagen.
Jätte mysigt att umgås hela familjen men shit va stressigt det blir periodvis. Stressigaste blir la när båda ungarna kör igång sina trots utbrott och man vill bara vända på klacken och gå :P Ett tag inne på väla blev det så men jag för att inte ställa till med allt för stor sen så fick ungarna lite som dom ville, fy fy Sandra! ;)
Vi alla i familjen fick en varsin sak på HM. Jag valde en snygg svart kavaj, Evelina valde en Hello Kitty handväska, Robin "valde" en t-shirt med katten Gustav och gubbe valde en röd aktig skjorta.
Jag är iaf super nöjd med mitt köp! Ångrar mig verkligen inte. Chockad blev jag också när jag med stor marginal kom i en 34! eller ja, stor och stor men det va tillgodo iaf :P

Gubben ligger i soffan och ser på film medans jag ligger i sängen och slappar.
Drömmer om att få sova men jag har lite till att fixa innan nana time.
Ska tvätta bort sminket (varför skulle jag sminka mig idag för???), göra mina magövningar (vilket behövs då midjemåttet inte är på min sida).

Annars har jag inte så mycket att berätta från idag. Aa jo Huset va förbi en svängis innan. Blev lite gott tilltugg och små tittande på filmen gubben ser nu innan han skulle dra och köra en kompis.

Nää nu tackar jag för mig så jag kan komma i säng någon jädra gång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0