Sjukt trött man är då

Blev lite lite sent igår kväll.. tror inte jag la mig fören halv 2-2
Sjukt jobbigt det va när alarmet ringde i morse klockan 7 :(
Men hur motsträvigt det än va så fick man gå upp och försöka vakna till liv.
Det gjorde jag ju aldrig riktigt men ändå har man försökt att hålla igång.
Fått städat,diskat och tvätta m.m
Strax blir det middag till ungarna sen ut till väla för att köpa luft på burk :P
Min laptop har ju en del problem och det största är att den blir helt sinnesjukt varm.
På utsidan blir den upp till 64 grader varm och när jag tog ner något program för att se cpu-tempen så har den vart upp i 97 grader som mest. Helt sjukt! Inte konstigt att man tar bort fingrarna från tangentera för att man tycker att det är för varmt.
Neh så nu tycker dom på HP att vi ska köpa luft på sprayburk för att testa att blåsa rent där inne.
Men jag tror inte det kommer hjälpa för den har varit så sen vi fick hem den men den har blivit värre senaste veckorna.
Men det får dom fixa om spray skiten inte funkar.

Ikväll blir det handboll iaf med chips och julmust :P
Ska även fixa till en god kycklingsallad ikväll.
Barnen får hemmagjorda hamburgare nu istället.
Ikväll blir det iaf inget sent tv-tittande för då pallar jag aldrig upp :)

Nu ska jag iaf fixa i ordning mig innan vi ska åka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0