Tränat

Så nu är man hemma från gymmet!
Fett nice va det. Blev lite över timme där inne :)
Körde mest ben och armar men blev lite annat med.
Ska köra lite mer fettbränning nästa gång.
Hoppas bara det blir någon gång nästa vecka.
Riktigt skönt att köra i gång. Man kanske kan få lite ordning på sin kropp och sluta va så avdankad morsa :P

Annars idag har det inte hänt så mycket.
Evelina har vart på dagis som vanligt och städat lite granna har man med.
Robin åkte till sin faster idag så man har kunnat göra lite annat än att kolla han hela dagen.
Nu funderar jag på att dra lite Criminal Minds och försöka sova.
Fast jag får väl vänta in gubben som spelar lite dator så man slipper lyssna på hans knappande ;)

Så nu tackar jag för mig allesammans
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0