1 december - 2009

Vaccinering!


Vi kom nästan nyss innanför dörren.
Barnen sitter i köket och äter glass som belöning.
Dom va så duktiga!
Tur man kom innan 13 så man slapp kön som blev.
Fort gick det iaf :)

Nu är det av från listan.
Idag blir det fortsatt julpyntande.
Har kanske för mycket julpynt :P
Höll på ända tills 22 igår sen gav mig för dagen eftersom gubben skulle sova så klart man går och lägger sig samtidigt :)
Sen ikväll hoppas jag att jag ska vara klar så jag och gubben ska kunna se film.
Fick hem 2 nya filmer idag men posten så får se dom fort så jag kan skicka tillbaka dom och få hem 2 nya :)
Hemma just nu är twilight och min brors flickvän.
Ska skriva sen va jag tyckte.
Ska bli intressant och se om twilight är så "jävla" bra som alla tjejer säger :P


Ska också informera om att igår brände min dator så den funkar inte längre.
Men letar ny.
Funderar på en laptop men får se om jag hittar nån i bra prisklass och en som klarar att spela på.
Så kanske inte blir så mycke bloggande som jag velat.
Snor gubbens så fort jag får chansen men han sitter ganska mycke ;)
jaja nu blir det julmusik och julmust :P

hay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0