11 December - 2009

Japp då va alla ärenden klara för idag :)
Så nu är det bara hemmet och mat på agendan.
Tinar falukorv just nu och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar!

Har dock ingen aning om vad jag ska göra med falukorven men det löser sig :)

I morgon ska jag iaf gör min ris & kasslerlåda som Johan vill ha receptet på.
Så det kommer på bloggen imon kväll.

Sitter här och är allmänt rastlös.
Vill starta en film men Robin är vaken och vill inte låta mamma titta på nåt.
Han stänger av och på dvd spelaren hela tiden :P

Igår kväll vart det ju film iaf!
Så ska slänga in va jag tyckte lite senare.

Neh jag är bara allmänt tråkig nu känner jag så

Bye bye...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0