12 December - 2009

Shit, knappt uppdaterat nånting idag.
Men har faktiskt inte pallat riktigt.
Har mest prioriterat mig själv idag :)
Man har lite mer tid över till sig själv nu när bara Robin är hemma.

Förlåt för mitt 1000 frågor syndrom men som sagt trött och rastlös.

Idag har som sagt inte hänt så mycket.
Erik vann idol igår :)
Glad jag blev!
Sen efter blev det sängen och Twilight.
Shit jag förstår alla tjejer som blir tokig för den där snyggingen till kille :)
Inte för att jag tycker han i sig är speciellt snygg, det är vampyr grejen som gör han grrr ;)
Riktig heting!

Jaja ska ju lätt skaffa hem denna film !

Inte mycket bloggande idag :(

Nu ska jag nana kudden och titta Criminal Minds

Natti !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0