2 December - 2009

Ny dator?


Neh det ser inte ut att bli så..
inte just nu iaf.
Gubben sitter här på golvet bredvid mig och meckar med datorn och hoppas på att han kan fixa den åt mig.
Hade ju hellre köpt en ny men det får väl vänta ett tag till.

Så nu ska skiten bara funka också :P
Igår blev det ingen twilight utan min brors flickvän men det va inte så värst bra.
Den får 2 av 5 tomtar :)

Twilight blir det ikväll !

Blev klar med mitt julpyntande igår kväll vid 20 tiden.
Shit va det kändes i ryggen.
Va helt slut i kroppen och huvudet.
Men nu e det gjort och klart.

Inte heller några biverkningar på ungarna efter vaccinet.
Så i morgon blir det dags för Evelinas del.
I morgon ska även gubben jobba 14-22 så blir en ensam kväll.
Kan iofs va lite skönt också om ungarna kan somna i tid utan att bråka :P
haha en sak till att datorn funkar igen :D
Hatar att sitta här på gubbens dator, allt är annorlunda.

Nu blir det Oprah för min del ..

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0