21 December - 2009

asa kallt...

Svin kallt ute verkligen..
gick en sväng upp till min moster i förmiddags och sen följde jag med henne och hämta min kusin i skolan.
vi stod där o vänta i 20 min på att han skulle sluta!
Jag hade tennis skor, mjukis och jacka.
jag frös så att jag inte kände mina fötter,näsa och överläpp :(
Händerna va på väg bort men hann hem innan detta..
jag kommer inte gå ut fören jag har termobyxor kan jag lova :P
Tur vi ska till gekås imon så jag kan köpa vinter kläder!

Nu står gubben där nere o lagar mat och mamma är på väg hem från jobbet.
Ungarna lever satan där nere och jag vill bara sova!
Jag tror jag håller på att bli riktigt sjuk!
Kul med det över jul men sånt är livet..
ska ut i vilket fall den 25.. okej kanske inte om jag har 40 grader i feber men det får vi inte hoppas :)

Julafton är runt hörnet och jag gjorde mitt första julgodis igår.
Wienerchocklad blev det!
Mums..


Neh nu ska jag slänga mig i soffan och åter hämta mig lite..

..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0