3 December - 2009

Rastlös!


Sitter här med 2 gnälliga ungar och har inget direkt att göra.
Väntar bara på att klockan ska bli 20 så jag kan se Mammas pojkar :)
Efter blir det Paradise Hotel!
Längtar!
Min favvo mammas pojkar är självklart Jane.
Och i Paradise hotel är det Andreas.
Hoppas det blir både super bra program ikväll ;)

Sen kommer la gubben vid 23 tiden och då ska jag försöka se twilight
eftersom jag fortfarande inte haft tid till det än.

Huset va ju som sagt här innan och ja det va gott :)
Huset kan laga mat :P haha
Varm smörgåstårta kommer nog att göras här fler ggr.
Recept och bild kommer i nästa inlägg för dom som är intresserade av att testa.
Huset som är så snäll och kommer hit och lagar mat åt mig.
Bortskämd jag är nu haha ;)

Känner att jag har mycket tid över till mig själv idag även om barnen är gnälliga och skriker en del.
Stänger öronen då och då för att få lite tyst i huvudet :P

Och skämmas ska jag..för lat är jag :P
Har sagt nu i x antal timmar att jag ska vika tvätten i soffan men det har jag fortfarande inte gjort.
dum, dum Sandra :D

Neh får väl göra nåt med mitt liv..

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0