3 December - 2009

Trött i morse?


Kan man ju lugnt påstå :)
Ville nästan inte gå upp ur sängen.
Vaknade av att klockan ringde 7..
Trycker på snooze och vänder mig om i sängen och upptäcker att Evelina ligger där och sover :P
Jaha när kom hon dit och varför i våran säng..
Antar att hon kom nån gång i natt och inte kunde sova eller nåt :)
Får höra med gubben sen när han kommer hem.

Jag snooza nog till klockan va 07.40
Då va det uppe och börja plocka fram kläder till ungarna och fixa.
När Evelina vakna blev det till att göra macka och oboy till henne och börja fixa med Robin.
Så förkyld han är nu asså..
Näsan rinner hela tiden och han har en jobbig hosta men det är som vanligt när han blir förkyld.
Så igår fick han lite Airomir innan han skulle sova.
Hjälpte lite granna iaf.

Evelina va inte glad för att gå till dagis idag men jag tyckte inte hon behöver vara hemma längre eftersom hon inte fått några biverkningar från vaccinet.
Men dom har inte ringt än så jag antar att det släppte när jag hade gått.

Idag ska gubben jobba mellan 14-22.
Men huset ska komma hit i eftermiddag och laga mat till mig och barnen :)
Lyx lyx!!
Inte ofta man blir bjuden på mat i sitt eget hem :P
Ska bli intressant!
Varm smörgåstårta ska det tydligen bli.
Blir lite reserverad när jag hör namnet men kan tänka mig att det är super gott :)
Återstår ju bara att se !
Ska se om jag kan få upp några bilder på middagen senare ikväll.
Jag ska även försöka få tummen ur röven och ta kort på mitt julpynt.
iofs är det ju inget speciellt..
Jaja det märks hur det blir :)

Neh nu ska jag ta och göra nån macka så jag får nåt i magen!

Cya!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jodå allt är bra med oss, livet leker :) Krya på den lille. Ha det gott...Kram

2009-12-03 @ 16:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0