ger mig alltid...

Varför ger jag mig alltid?
Är jag svag?
Eller älskar jag min mamma för mycket?


ja som man kan i frågasätta sig själv mycke :P
Min mamma och jag hade ett tjafs i tisdags och jag va bestämd med att inte ge mig.
Men idag så får hon som hon vill och jag bara ger mig :S
Är trött på att dansa efter hennes pipa.
Jag bestämmer över min familj själv men aa...
det är min mamma och jag älskar henne hur mycke jag än bråkar med henne.
Men när ska man lära sig att stå imot fast det gör ont och kanske blir konsekvenser?

aa så min "egen tid" blev inte så som jag ville heller men det är ju inget super ovanligt.
man vänjer sig vid att putta ifrån sig sina egna behov.
Jag vill så mycke men ändå så får jag så lite gjort!
Livet är och ska inte va lätt antar jag!

Aa nästa vecka är det jul så nu ska jag försöka att låta alla problem ligga på hyllan ett tag.
Bara att bita i det sura äpplet och se glad ut!
Tur man har sin gubbe och sina barn som oftast alltid sätter leenden på läpparna :)

Nu ska jag fortsätta läsa lite bloggar innan jag ska sova..

Natti Natti!


Kommentarer
Postat av: Emelie

jag förstår det :) ja, den förmedlar en sån otrolig känsla, jag är helt fast.

2009-12-18 @ 00:24:25
URL: http://emelieelinsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0