Pasta med pepparsås & bacon





  • 4 portioner Pasta
  • 1 Créme Bonjour Cuisine Peppar
  • 1 paket Bacon

Koka pastan.
Ta en kastrull och häll i Créme Bonjour Cuisine Peppar.
Klipp bacon i bitar ifall man inte köper tärnad bacon.
Stek baconet i smör.
Häll sedan ner baconen och skyn i Créme Bonjour Cuisine Peppar.
Låt det bli varmt och sedan klart :P

Ska även lägga till en lite varning här.
Créme Bonjour Cuisine Peppar är stark så ge helst inte till små barn eller till någon väldigt känslig mot stark mat.
Mina barn fick av denna sås men jag blanda ut med väldigt mycke grädde för att den skulle bli mildare i smaken.
Det är bara ett tips :)


Smaklig Måltid!

Kommentarer
Postat av: Johan

Nu börjar det likna nått, detta är en blogg jag skulle kunna tänka mig att följa! Åt ni upp allt? :(



2009-12-09 @ 15:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0