12 November - 2009

God morgon!


Ja då sitter man här en snabbis..
Har inte skrivit speciellt mycke på senaste.
Tog som sagt vaccinet i Tisdags och gjorde lite ont :)
Jag va nervös som ett... jag vet inte vad.
Men det gick och sen spände det lite i armen men inte så mycke mer än så.
Jo självklart va man ju öm där man tagit sprutan.
Igår hade man lite mer ont i armen och sen på eftermiddagen fick jag ont i kroppen och lite små frossa.
Annars har det inte vart någonting.
Idag är jag fortfarande öm i armen men inget annat än så länge.
Så inga direkta biverkningar.
Inga som gör att man inte kan ta hand om sina små terrorister iaf :)

Men hellre lite ont i armen än svininfluensan :)

Annars har det inte hänt så mycke.
Gubben tog sin spruta igår och han kanske mår lite sämre än mig.
Eller så tycker han mer synd om sig själv :P
haha neh nu ska jag inte vara elak :)

Gubben kom även hem med ett paket igår som är tills jag fyller år :)
Men jag fick strikta order om att inte röra :(
Jag som är så väldigt nyfiken!!!!
jag VILL röra NU!!!!


Men jag får väl va en stor flicka och hålla fingrarna i styr ;)

Nu blir det tv för mig och lite macka.


Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0