16 November - 2009

Funderar....

Har inget speciellt att skriva om idag.
Igår va Huset här och umgicks.
Vi kollade på Heartbreak Hotell och hade allmän "Tjejkväll" :)

Idag därimot finns en del missar :P
Vi hade tid på bvc 9.00 men oopps det hade inte jag i min dagsplanering alls.
Så det kom jag på när klockan va 9.40 :S
Så fick ringa och lämna meddelande och hoppas att hon ringer senare så vi kan boka en ny tid.
Ringde även tillbaka till vårdcentralen imorse ang. men utslag på händerna men fanns ingen tid kvar.
Jag får väl helt enkelt återkomma i morgon.
Ändå lite störigt att dom inte hade tid.
I fredags när jag va där skrev dom in i min journal att jag kunde återkomma på Måndag om mina utslag inte försvunnit. Men tanten på andra ändan tyckte inte det va tillräckligt viktigt.
Men ja vissa bryr sig inte i vården helt enkelt.

Jaja får fortsätta smörja in händerna med hydrokortison och hoppas på att jag får en tid imorgon.

Gubben ska strax åka ner istan.
Blir ensamt hemma men det får man väl ta :)
Han ska på körskolan o massa shit.
Medans jag ska va hemma och vänta samtal :P
Roligt liv man har .. Eller inte :)


Idag eller imorgon ska vi oxå få tid om huset i Vejbystrand.
Hoppas!

Nu får det bli lite tvättande :)

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0