20 November - 2009

Trött på vårdcentralen!

Sjukt trött.. Min utslag på händerna har fortfarande inte försvunnit och ringde idag som bestämt.
Men nope..ingen tid!
Hör av dig på Måndag om det fortfarande inte blivit bättre.
Men det känns inte lönt för då lär dom återigen inte ha nån tid till mig.
Idag är det en vecka sen jag hade första kontakten men vårdcentralen.
Ska det behöva ta längre tid än så att få en läkare att titta?

Vart är Sverige på väg?
Allt blir bara sämre.



Städdag idag :)

Ovanligt? Nej.
Men idag hjälper gubben till!
KORS I TAKET!!!
Och mitt tvättberg är på väg bort :)
Happy!


Ska även bli lite barnledig idag.
Ett par timmar.
Vi ska i väg senare i eftermiddag.
Gubben ska ha spelning med bandet och efter det ska vi i väg och äta god mat.
Ska bli mys!
Ska även förbi maxi idag och handla senaste Wallander filmen.
Vi har så längtat. Så hoppas jag att den är bra :)

Neh nu ska jag fixa till mig själv.
Kan ju inte gå i pjamasbyxor hela livet :P
(även om jag önskat)

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0