23 November - 2009

Hej hopp!

Då sitter man här vid datorn och segar..
Känns som en tråkig Söndag.
Har ingen energi till något speciellt.
Gubben har ryggskott och sitter bredvid och tycker synd om sig själv :P

På Torsdag är det Evelina födelsedag.
3år.. Stor flicka nu :)
mamma kommer ner på Onsdag och Anders på Fredag sen åker dom hem ihop på Lördag.
Så då ska Pixx åka med dom hem förhoppningsvis :)
Orkar inte med mer hundhår nu.
Nu får det vara nog :P
Så ska vi säga upp lägenheten innan Fredag också om jag får som jag vill :)
Mycket som ska hända denna veckan.
Gubben har en massa körlektioner och lite annat skit och jag har bara Evelinas kalas och dagis och bry mig om :)
Massa bakande och tårtfixande :D
Massa roliga saker med andra ord :)

Neh nu får man väl se till att fixa lite här hemma!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0