4 November - 2009

God Middag!

Sitter här och väntar på att Huset ska komma.
Han ska komma hit och smaka på min mexikanska gryta jag gjorde igår :)
Hade som vanligt nu för tiden en natt med många väckningar och skrik.
Börjar tära lite på sömnen nu men aa vad gör man?
Jo står ut och lägger tröttheten på hyllan och gör det man brukar.
Idag hade jag tänkt att baka lite kakor och göra nån ny mat!
Får se om jag får gjort allt jag vill idag.
Gubben är nere på körskolan och sen ska han repa om jag inte minns helt fel.
Så han är la inte hemma fören vid 19 tiden.
Så ingen vila för mig inte.

Hoppas det uppskattas med lite recept på bloggen.
Kanske ger någon lite idéer till middagen.
Ska komma mer hoppas jag :P

Kanske inte varje dag.
För det har jag nog inte tid med.
Och sen är det ju mycket vardagliga saker man gör!

Neh nu ska jag göra mig i ordning för att hämta Evelina!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0