6 November - 2009

God Middag!

Efter en extremt långtråkig förmiddag beslutar jag mig äntligen för att skriva i bloggen.
Barnen väckte mig vid 10 i 8 imorse och det va ganska underbart :)
Vaknade dock redan vid 04.47 av att min älskade gubbe valde att inte vara speciellt tyst när han va uppe.
Men somna om igen vid halv 7 tror jag klockan va.
Så man är väl lite trött och seg men that's life!

Har diskat och fixat med tvätten nu på morgonen.
Men dammsugaren våran har tydligen gjort sitt..
Så nu har man ingen dammsugare heller..
Livet är underbart ibland alltså :D

Syskonbråken har startat mellan barnen.
Det va ett tag sen men det blir värre.
Evelina kan vara riktigt elak ibland.
Men hon ser det som hennes rum och det har ju vart det i 2 år så inte lätt för henne och helt plötsligt dela.


Men jag hoppas vi får "huset" i vejbystrand och att vi blir av med denna lägenheten fort isf.
Annars kan vi inte flytta in där fören 1 mars och det är inte jätte kul kanske.
Och då finns ju risken igen att vi blir av med lägenheten för att någon annan kan flytta in tidigare än oss.

Hade vart så skönt att ha en 4:a nu så barnen slapp bråka om leksaker och rum.
Då hade dom haft ett varsitt och sen hade det fått vara så.


Neh får väl ta fram grejerna jag ska ha till middagen idag så det hinner tina.

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0