25 Oktober - 2009

Sitter här och små fryser..
Är sketa trött men har inte kommit i säng än..
Gubben kom hem för en stund sen och är nu ute med vovven..
Så det är därför jag inte kommit i säng än :)
Väntar oftast alltid uppe tills han går och lägger sig.
Man vill ju inte missa den underbara mys tiden..
Finns ingen bättre känsla än att somna med hans armar lindade runt sig..
Extremt tryggt och underbart!

Ni får ursäkta men jag hade faktiskt helt ärligt inte tänkt skriva nått inlägg idag egentligen.
Varken lust eller ork.. känns som jag inte sovit på ett helt dygn..
Vet inte om min sömn börjar flippa igen.. Vad jag kan komma ihåg har jag inte haft några mardrömmar iaf.
Och jag tycker själv att jag sovit bra med timmar.. hmm..
Har ingen aning..

I förmiddags innan gubben skulle åka till jobbet stack vi till babyproffsen och införskaffade en ny bilbarnstol till Robin och en ny barnvagn :)
Yeeeyee! Jag fick min barnvagn iaf :D
Skit skönt verkligen!

Jag ska ta en bild på den i morgon och slänga in här så ni kan få se min nya vagn :)

Neh nu ska jag göra mig i ordning för sängen..
Ögonen går i kors snart :P
Så är det massa fel stavat eller massa yrande så är det för att jag är trött!

Natti Natti Allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0