dagen efter..

Blev som sagt lite sent igår :P
Känner mig lite halv seg.. typ som bakfull men ändå inte :)
Drack en cider igår åt min gubbe.
Eller aa jag och bozni dela på den rättare sagt..

Idag är det valborg och jag är barnledig.
jaha vad hittar man på då?
Jag har ingen aning men jag vet så mycket att det regnar och vädret sucks!

Någon idé om vad som kan hittas på?

Förväntar mig inga svar då jag aldrig får några men nån dag kanske någon förvånar mig!

Ligger här och segar..
Min underbara Moster ringde och väckte mig klockan 10 i morse
och det ända man tänkte va gå och dö typ :P
Neh skoja bara Helené!!
Vi snacka lite allmänt skit och sen glodde jag på tv och vänta på att gubben skulle vakna.
Mamma ringde även för en stund sen för att gratulera!
Det känns sjukt overkligt att gubben har körkort..
Känns inte som det är på riktigt utan snarare en dröm.
men det polleten trillar väl ner för eller senare :P

Nu duschen !

Kommentarer
Postat av: Natti

Tack så mkt!:D Jaah men truck e ju verkligen nt svårt(A).. Hälsa grattis till beppe förresten för körkortet:)

2010-04-30 @ 15:36:35
URL: http://natalienorden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0