Dålig sömn

God morgon!

Inatt har jag sovit sket dåligt.
Evelina skulle inte sova i sin egen säng utan i våran och självklart får hon det.
Men när timmarna gick närmare min egen sovtid tyckte jag att vi kunde bära över henne.
Då hon är mer vild än tam när hon sover.
Gubben lyfte upp henne ur sängen och självklart fatta hon vad som skulle hända och vägrade.
Hon las tillbaka i våran säng och somna på 2 bleka.
Jaja tänkte jag..
Trött som ett annat .. fick hon sova kvar.
Så inatt har man vaknat miljoner ggr känns det som.
Ett ben i ansiktet, en arm rakt i magen osv osv
I natt hoppas jag på en barnfri säng med mycket sömn.

När gubben jobbade natt sov Evelina ofta i min sängen och det gick hur bra som helst men inte med gubben i samtidigt.
Han tar halva sängen utan henne i så jag och Evelina slåss om en halva på 90 cm vilket inte går jätte bra :P

Neh nu ska jag fortsätta med mitt städande och tvättande..
Snart är det dags för tv program så får lägga på ett kol :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0