Gung, gung


Evelina har bestämt att idag ska vi ut och gunga HELA dagen :P
Vi ska självklart ut och gunga men inte riktigt hela dagen.
Evelina är inne i någon gung nojja.
Allt vi ska göra är gunga, hela tiden.
Skit kul att vara ute men ibland kan det bli lite kallt och stå på samma ställe i 1 timma.
Men vad gör man inte för sina barn :)

Städat har jag redan gjort idag.
Hade inget val direkt :P
Robin kände för att måla hela köket i leverpastej!
Kört i gång tvätten och diskmaskinen.
Shit jag är redan i högsta växeln.

Fick bakat en kladdkaka igår och idag har jag tänkt att baka russinkakor.
Får se hur långt jag kommer!

Nu ut i solen :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du verkar vara väldigt duktig på att baka (;..

2010-04-25 @ 12:57:16
URL: http://terrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0